2021-05-10 | Takács Nikolett

Logó variációk, amikre szükséged van

A legrosszabb kérdés, amit kaphatunk egy ügyféltől, a következő: ” Mennyibe kerül egy logó?” és “Miért ilyen drága??”

Amikor megkeresel egy designert, hogy szükséged lenne egy logóra, tudnod kell, hogy egyetlen egy logó nem fogja képviselni a vállalkozásod. Az árajánlat többnyire 2-3 koncepciót tartalmaz, a kiválasztott koncepcióhoz pedig még készül 2 variáció.

 

Mik ezek a variációk és miért van rá szükséged:

 

1. PRIMARY LOGÓ

Ez az elsődleges logód, a legtöbb helyen ezt fogod használni. Ezt fogod megjeleníteni nagyrészt mindenhol, ami a vállalkozásod képviselni. Legyen az a weboldalad, névjegykártyád, plakát, flyer, banner, pólók, stb…

 

2. SECONDARY LOGÓ

Ez az úgynevezett “másodlagos” logó, ami hasonló a fő logóhoz, tartalmazza ugyanazokat a design elemeket, csak más elrendezésben. Bizonyos helyeken és platformokon ezt a variációt tudod felhasználni, ahova nem illik be az elsődleges logó, mert mondjuk nem adott hozzá a hely, ilyen például számos közösségi média felületen korlátozott a hely a megjelenítéshez, ide tökéletesen passzol ez a verzió.

 

3. SUBMARK LOGÓ

Ez a verzió tökéletes olyan helyekre, ahol az elsődleges és a másodlagos logó nem férne ki, ezért nagyon egyszerűnek kell lennie. Fel tudod használni a weboldaladon faviconként, matricára, Instagram profilképnek, vagy alkalmazás ikonként és így tovább!