2021-05-24 | Takács Nikolett

A márkaépítés fontossága

Az első kérdés, amivel általában megkeresnek a következő: “Mennyibe kerül egy logó?”

Ami azt illeti, a márkádnak sokkal többre van szüksége, mint egy jó logóra.

Az egész branding nem olcsó dolog, de megéri, ha sikeres vállalkozást szeretnél, nem utolsó sorban ki szeretnél tűnni a versenytársaid közül.

A márkaépítésbe való befektetés a lehető legjobb dolog amit tehetsz a vállalkozásod jövőjéért, hisz hosszútávon megtérül, több jövedelmet generál és valóban megteszi.

Hogy miért? Mert időt szánunk arra, hogy egy teljesen testreszabott márkát tervezünk és építünk fel, ami egységes és bizalmat kelt az emberekben.

A brand hitelességének túlnyomó részét a tervezés adja.

Ha egy márka nem tűnik olyan elképesztőnek, különlegesnek vagy nem tudja megmutatni az értékeket, amiket képvisel, akkor a potenciális vásárlók sosem fogják komolyan venni. 

A következetesség és az ügyfelek elismerése a kulcs! Nem csak az elkészült fájlokért fizetsz egy designernek, hanem a sok éves tapasztalatért és a brand mögött felépített stratégiáért is, amitől sikeres lehet a vállalkozásod.

Végül, de nem utolsó sorban, ha nem fektetsz bele a saját branded felépítésébe, nem várhatod el az ügyfelektől, hogy ők pénzt fektessenek a beléd. 

Talán keményen hangzik, de ha sajnálod a pénzt a profi márkaépítésre, akkor ne számíts arra, hogy az ügyfelek megbíznak benned és pénzt fognak költeni a termékeidre/ szolgáltatásodra.